06.06.2018

PAR PROJEKTA VADĪBAS PAKALPOJUMU

Pasūtītājs SIA “Grāmatvedības un finanšu koledža” (turpmāk tekstā – GFK), reģistrācijas Nr. 40003878227, juridiskā adrese Lomonosova iela 4, Rīga, LV-1003, lūdz iesniegt tirgus cenu piedāvājumu pakalpojumiem plānotajā projektā ” “Akadēmiskā personāla vērtības palielināšana – nosacījumi, plānošanas nepieciešamība un pasākumu stratēģija”. Specifiska atbalsta mērķa/ pasākuma atlases kārtas numurs un nosaukums: 8.2.2 Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomas 1. kārta.

  • Pakalpojumu var pieteikt fiziskas personas, ar kurām tiks slēgts uzņēmuma līgums (ja attiecīgais projekts tiks apstiprināts).
  • Pretendents var pieteikties tikai vienam no projekta vadības pakalpojumiem:
    1. projekta vadītājs;
    2. projekta vadītāja asistents;
    3. projekta grāmatvedis.
  • Plānotais pakalpojuma laiks: no 05.11.2018.- 04.11.2020. (projekta ieviešanas termiņš).
  • Pasūtītājs nodrošinās telpas un biroja tehniku projekta vadības darba sēdēm un kancelejas preces. citas izmaksas ir jāiekļauj cenu piedāvājumā.
  • Tirgus izpētes rezultātā tiks noslēgts uzņēmuma līgums par pakalpojuma sniegšanu ar pretendentu, kurš piedāvās saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu konkrētam pakalpojumam.
    Informācija par projektu var iegūt GFK telpās, 224.kabinetā pie GFK direktores, darba dienās no plkst.10.00 līdz plkst.12.00 vai telefoniski: + 371 672 110 39, + 371 296 041 44.
  • Piedāvājumam pielikumā jāiesniedz pakalpojuma sniedzēja CV un izglītības dokumenti (kopijas).

Pretendenta piedāvājums tirgus izpētē:

Pasūtītāja prasības Pretendenta piedāvājums, EUR, iekļaujot visus nodokļus (norāda attiecināmo)
Amats projektā Prasības pretendentam Pasūtītāja prasības
Projekta vadītājs
  • augstākā izglītība ekonomikā vai uzņēmējdarbībā vai cits;
  • pieredze projektu vadībā (vismaz vienā projektā);
  • pieredze darbā ar akadēmiskā personāla mērķauditoriju;
  • labas datorprogrammu un interneta lietošanas prasmes;
  • labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes; pieredze iepirkumu vadībā (tirgus izpētes) u.c.
  • vadīs projekta ieviešanas darba grupas sanāksmes;
  • nodrošinās projekta vispārējo vadību, mērķu un sasniedzamo radītāju monitoringu;
  • veiks līgumu sagatavošanu un slēgšanu ar projekta administrēšanas personālu;
  • līgumu sagatavošanu un slēgšanu ar diviem projekta aktivitāšu ieviešanas;
  • vadītājiem;
  • līgumu sagatavošanu un slēgšanu ar projekta mērķgrupas dalībniekiem;
  • līgumu sagatavošanu un slēgšanu ar projekta pakalpojumu sniedzējiem (ja attiecināms);
  • starpposma atskaišu (ja attiecināms, progresa pārskatu un maksājumu pieprasījumu sagatavošana un iesniegšana (saskaņā ar noslēgto līguma par projekta ieviešanu) u.c.;
  • plānotais darba apjoms mēnesī – 40 stundas.
 
Projekta vadītāja asistents
  • augstākā izglītība pedagoģijā vai ekonomikā vai cits;
  • sertifikāts projektu vadībā;
  • pieredze projektu vadībā (vismaz vienā ESF projektā);
  • pieredze informācijas un publicitātes pasākumu vai publisku materiālu sagatavošanā projektu ietvaros;
  • pieredze iepirkumu vadībā ne mazāk ka viena PIL iepirkuma vai tirgus izpētē;
  • pieredze projekta lietvedības nodrošināšanā;
  • pieredze darbā ar akadēmiskā personāla mērķauditoriju;
  • labas datorprogrammu un interneta lietošanas prasmes;
  • labas komunikācijas un organizatoriskas prasmes.
  • piedalīties projekta ieviešanas darba grupas sanāksmēs;
  • iepirkumu vai cenu aptauju – tirgus izpētes organizācija;
  • aktivitāšu ieviešanas plānošanas un ieviešanas kontrole;
  • nodrošināt aktivitāšu ieviešanas atskaišu pārbaudi;
  • nodrošināt informācijas un publicitātes pasākumu ieviešanu;
  • līdzdalība starpposma atskaišu (ja attiecināms), progresa pārskatu un maksājumu pieprasījumu sagatavošanā (saskaņā ar noslēgto līguma par projekta ieviešanu) u.c.;
  • projekta lietvedības nodrošināšana u.c.;
  • plānotais darba apjoms mēnesī – 40 stundas.
 
Projekta grāmatvedis
  • augstākā izglītība grāmatvedības vai finanšu joma;
  • pieredze projektu vadībā grāmatvedības un finanšu jomā vismaz vienā projektā;
  • labas datorprogrammu un interneta lietošanas prasmes;
  • labas komunikāciju un organizatoriskas prasmes.
  • piedalīties projekta ieviešanas darba grupas sanāksmēs;
  • nodrošināt projekta finanšu vadības un grāmatvedības pasākumus;
  • nodrošināt maksājumu pieprasījumu sagatavošanu un iesniegšanu (saskaņā ar noslēgto līguma par projekta ieviešanu) u.c.;
  • plānotais darba apjoms mēnesī – 16 stundas.
 

 Piedāvājumu sniedza:

  • Vārds, uzvārds:
  • Reģ. Nr. (ja attiecināms):
  • Kontakttālrunis:
  • E-pasts:

Piedāvājumu jāiesniedz ar norādi “Projekta vadības pakalpojumi” pa e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai personīgi GFK  Studiju daļas inspektorei Olgai Osei līdz 2018. gada 18.jūnija plkst.17.00.

 Tirgus izpēte (.pdf)

 

Sadarbības partneri

© 2018 Grāmatvedības un finanšu koledža. All Rights Reserved.