Izvēlējamies Panevėžio kolegija / State Higher Education Institution, sarakstoties ar uzņemošās augstskolas Erasmus+ programmas koordinatoru, kura bija ļoti laipna un izpalīdzīga mobilitātes organizēšanā. Mobilitātes laikā mums izveidojās labs kontakts ar uzņemošās augstskolas vadību un personālu. Tikšanās laikā ar augstskolas dekāniem, docētājiem un administrācijas pārstāvjiem apspriedām vairākus jautājumus, tostarp sadarbības svarīgumu.
Sniedzam kolēģiem ieskatu Eiropas laikmetīgās tendencēs, rosinājām profesionālu diskusiju un piedāvājam idejas, kā šīs pieredzes var izmantot studiju procesā un ikdienas darbā. Docētāji dalījās savās pārdomās, kā arī piedāvāja piemērus, kā starptautiski redzēto radoši pielāgot darbam ar studentiem mūsu Koledžā.
Apspriedām MI rīku izmantošanas iespējas, kā arī ar to saistītus juridiskus aspektus un no kolēģiem uzzinājām par jaunumiem MI izmantošanas procesu studijās.
Esam iepazinušies ar uzņemošas augstskolas iekšējiem normatīvajiem dokumentiem.
Kopā ar GFK studentiem, kas īstenoja gan studijas, gan profesionālo praksi uzņemošā augstskolā, esam iepazinušies ar piedāvātajām programmām, biomedicīnas un tehnoloģiskas fakultātes laboratorijām, mācību materiāliem, inovatīvo tehniku, robotiem un mācību metodēm augstskolā.
Apmeklējam bibliotēku un iepazināmies ar tās krājumu un jaunākam grāmatām dažādās nozarēs.
Esam iepazinušies ar kolēģiem, ar dokumentācijas aprites paņēmieniem, tiekamies ar Panevėžio kolegija direktoru Dr.Gediminaus Sargūnasu, apspriežot sadarbības iespējas.
Novērojumi liek secināt, ka Panevėžio kolegija ir daudz plašāka studiju programmu izvēle un daudz laboratorijas, kurās studenti apgūst attiecīgas praktiskās iemaņas. Kolēģi vēlētos apmeklēt arī Latviju un GFK, lai pilnveidotu zināšanas par MI pielietošanu studijās, pētniecībā, kā arī īstenotu mācību mobilitāti, lasot lekcijas mūsu studentiem. Vienojamies arī par GFK docētāju studiju kursu vadīšanu uzņemošā augstskolā ārpus mobilitātes programmas.
Mobilitātes pieredze ir devusi jaunas zināšanas, idejas un pārliecības sajūtu turpmākai karjerai. Profesionālā pilnveide bija noderīga zināšanu un labās prakses pieredzes gūšanai, kā arī sekmē GFK starptautiskās sadarbības attīstību.